23 Februari 2010

Har jag pluggat klart?
Hahaha nejnej, inte pallar jag.

Det är sant, snacka om att det är jobbigt att plugga till ett hk-prov sidorna 45, 99 och 107-135 tror jag att det var, och det kan man ju nästan räkna som slav göra ;o
Nej, hk får en stor diss av mig!

Och en annan sak. Fyfan vad kallt det är, både ute och inne, seriöst, håller på att dö ;o måste nog ta ett täcke som är varmare än mitt och det är ju när man är två bredvid varandra och under det förstås hehe ;) nä men gymmet blir det inte för jag ids inte gå själv, det hade ju som varit varmare att göra något men jag "orkar" verkligen ingenting just nu.. är som lite trött fast ändå otroligt pigg ;o

Aja får väl hitta på något så att jag inte somnar sådär tidigt som igår jämfört med dom andra dagarna.
Fast först måste jag vänta tills min kära mor har fyllt på min mobil med pengar som hon skulle göra så att jag kan bli social med alla dom som inte ringer mig utan bara skriver sms, great! :)


Och juste! Sandra Reineström hade klippt sig och det blev jätte snyggt :) haha skrev det medan jag satt och tänkte på det (y) 

Men nu ska jag inte sitta här och skriva värsta romanen så ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer
Postat av: sandra r

haha, nåh vad gullig du är :) taaaack igen, sötnos ;)

2010-02-24 @ 17:09:13
URL: http://saandrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0