220210

Hej kära läsare!

Idag har dagen bjudit på en hel del bland annat så har jag varit i skolan och gjort matte-provet och jag kan säga att det gick väl sådär, menmen det fixar sig alltid (y) Men iallafall skolan är inte så speciellt spännande att berätta om så vi hoppar fram några timmar till ungefär klockan 3 :)

Jag och Rebecka stack till staden och jag tänkte köpa ett par zebra-randiga leggings men det blev inte av men det vart ett annat köp som jag är grymt nöjd över! :)

 Klicka på bilden för att göra den större ;)

Erkänn fett sköna skor och helst för mig som älskar lila! :)

Men iallafall sen efter det så stack vi mot nautilus för att träna och det var svin varmt där och så var det rätt så mycket folk och det var nästan bara jobbigt ;s

Men senare stack jag och Rebecka till safari och käkade varsin bulle som var grymt stora, tog ingen bild men det var gott kan jag säga ;) Vi satt där även i säkert en och en halv timme och bara snackade allmänt , trevligt var det iallafall :)
Sedan drog vi hem och gissa om det var kallt!? Första stoppet efter safari var folkan och sedan där vi östlunds och sedan blev det hela vägen hem därifrån x) haha, täckbyxor imorn? Jo, tack!
När jag kom hem så blev det mat och det var också gott!
Och nu sitter jag fast klistard framför datan och sitter och funderar om stora saker som hur jag ska göra och vad jag ska göra emot dig, inge elakt förstås då men ;)

Aja men jag ska fortsätta fundera och kanske hitta på annat  så ha det bäst, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0