2 Februari 2010

Hej ni kära läsare!

Detta inlägg vill jag börja med att skriva att du klarar det vännen, allt kommer lösa dig och du kommer känna dig som kung igen! Jag lovar, finns här för dig.

Jag har kommit hem för ungefär en timme sen eftersom att jag har varit till stor hjälp ute i skogen, haha. Och nu sitter jag här, lyssnar på så underbar musik och hostar nästan sönder, får se om det blir skola imorn, hoppas på det för det är ju idrott imorn, uppskattas stort av mig! Är inte ens trött och sitter och väntar på att min hostmedicin ska komma hem snart men det lär jag få vänta ett bra tag på, suck!

Som lite sjuk sitter och tänker på en person som jag knappt känner eller vet något om förutom en sak som jag och några andra gjorde mot han, lite lustigt eftersom att han är så sjukt snäll eller iallafall verkar som det. Som förra helgen var han jätte gullig mot mig och på lördagen försökte han också få ut mig men jag sa att det var för kallt eftersom att det var det igår men han sa bara att han kan värma mig, inte på något elakt sätt utan han var hur gullig som helst. En väldigt fin person kan jag säga i nu läge, ångrar nästan en sak men det kunde ha hänt något värre. Behind blue eyes. But my dreams they aren't as empty. Men nästa helg ses vi säkert igen ;) haha.
Plus en annan kille som har gott hjärta fast ingen verkar se det, inte jag heller förrän nu men så kan det vara tydligen. Och sen saknar jag en annan kille som jag har gått och blivit grymt förälskad i, off det är som smått jobbigt men vi möts snart hjärtat!

Men nu ska jag försöka sova och se om det blir en sömnlös natt igen, isåfall, döda mig.. Eller så inte! Jag älskar mitt liv i nu läge, underbart! Men nu måste jag gå och hämta vattenflaskan och byta om så att jag kan lägga mig och sova. Pussgodnatt alla ni som kan lyckas förstå en, älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0