180210

Hej ni underbara!

All I wanna say is that
They don't really care about us
All I wanna say is that
They don't really care about us  ... lalla
 
Om ni undrar så sitter låten innanför pannbenet ;o och den är väl inte den direkt bästa låten men aja :)

Dagen har börjat bra, fortsatt bättre och nu lär jag ju se om dagen slutar som bäst :)
Jag kan lugnt säga att helgolandskaka är det absolut bästa som finns att äta! (förutom Bohemian Raspberry) höhö.

Skoldagen har gått fort eftersom att vi inte hade någon elevensval och det var rätt skönt men jag har så förbannat ont i ryggen så det hade varit skönt med massage iallafall :P Men nu är det ändå skit samma :) Nu sitter jag här, har stor lust att dra till gymmet så det blir nog att göra det och senare så får vi se vad dagen har att bjuda på :) måste iallafall ta hand om min krönika som är till på måndag men det hinner jag, har iallafall en början (y) och så har jag matte- och hk-prov nästa vecka också, suck! Måste även förbi ett speciellt ställe för att köpa en sak och det är nog det jag måste dra och göra nästan nu men undra om man ska dra förbi farsan idag också, det hade ju varit något, ska ju få suovas så, MUMS!

Men jag hinner inte skriva speciellt mycket men jag ska iallafall packa grejerna nu och sedan ringa ett samtal och sedan börja gå mot stan och fixa det där jätte viktigt, suck, haha men ha det bäst, puss och kram!


 

- Jag saknar er och älskar er, nu,då&föralltid!



Kommentarer
Postat av: bästasyrrrran :)<3

Älskar och sakna dig med <33

2010-02-26 @ 19:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0