170210

Hej raringar!

Kan börja med att berätta att jag har namnsdag idag! :) och att det är en del som har sagt grattis (y)

Jag har även hört ett klagomål ifrån Rebecka Johansson att jag har för lite bilder så att bloggen blir tråkigt att läsa i längden, så jahapps, bara sätt igång och bara försöka få tillbaka orken till det ;D haha!

Men min dag idag har varit precis som alla andra kan man säga :)
Skolan, staden för engångs skull, umgåst och nyss kommit ut från duschen, jepp vissa dagar är toppen ;p haha
Och snart ska jag dra hemifrån igen för jag pallar inte sitta här med tanten, suck! Blir nog över sovning någon annan stans :) Men nu ska jag ta och fixa frillan och klä på mig kläder för imorgon dagen och sedan dra :) så ha det bäst, puss och kram!

Kan ju börja med en gång ;)


Du är snygg och jag gillar dig grymt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0