160210

Hej ni underbara!

Kom nyss hem ifrån skolan och det tycker jag om! höhö. Nä men nu sitter jag för det mesta och väntar på att Rebecka ska ta och skriva att vi ska till gymmet för det är då ett måste!

Jag kan ju alltid berätta om det jag har upplevt idag och hittills :)

Vaknade halv 8, klädde på mig och stack till skolan. Det första vi hade var idrott och det var tråkigt tills den där leken kom in (y) Sedan blev det matte en halvtimme, i think. Sedan blev det att gå till stadshuset och hålla på där och fjanta, vi tävlade även också och mitt lag kom tvåa, bra gjort tjejer! Så fick jag 15kr på Direkten. Sedan fick Jens komma och hämta mig eftersom att jag var tvungen att skynda mig hem bara för att hämta grejer till fotot. Hade på mig ungefär en timme men ändå var jag svin stressad x) haha. Åkte tillbaka till skolan och satte fart mot gympasalen för att fixa mig, det lustiga var att jag och Rebecka nästan såg likandana ut, bara olika färger på linnena, haha. Nu sitter jag hemma, käkat kakor och ska snart till Naitilus för att träna, great!

Men nu ska jag ta och packa upp mina grejer och packa ner gymkläderna :) så ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0