15 Februari 2010

Vet ni?

Inte jag heller, haha
Nej men jag glömde bort att berätta om att vi ska fota oss imorn och jag har INGENTING att ha på mig imorn, vilka problem vi ändå kan ha, suck!

Och...

... Jag hade velat ge några ögonblick, upplevelser och annat som kan både vara bra och dåliga, en låt.

Som det här tråkiga med min förra bästavän, jag hade gett detta tillfälle låten ; Without you - Hinder
Fast vi redan har en låt sedan länge How to save a life.

Det där med min far; låten Perfect - Simple plan
Passar in mer än bra.

Som till min förr förr pojkvän; Losing you - Dead By April
Fast nu är det ett tag sen.

Till mig och min lillasyster; Untitled - Simple plan
Då den tiden som man försökt se förbi.

För mig och Rebecka är låten; Happy together - Simple plan
En självklarhet sen praktiken i Luleå

Det finns så många tillfällen jag hade kunnat ge en låt, så mycket som hänt som vissa låtar passar in perfekt.
Vissa vill man glömma men andra finns kvar. Men nu tänker jag göra annat innan jag börjar tänka på något som inte blev uppskriven, utan bara finns för mig, så ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0