140210

Hej ni kära läsare!

Idag är det alla hjärtans dag och det gillas lite här och där men för en del är det precis som vilken dag som helst.
Jag vill även skriva grattis till Mikaela Mäki som fyller 16 år idag, så grattis till henne!

Jag har vaknat där vid 9 (?) bara för att hinna umgås med kusinen Thor lite extra innan han ska hem. Och efter 10 så stack jag till gymmet helt själv, tränade ungefär en timme men när jag skulle pausa musiken så hörde jag att låten How to save a life spelades och minnen kom upp i skallen så jag drog upp och sprang istället och då fixade allt sig (y) jag drog hem för att duscha eftersom att det kändes bättre på något sätt ;s höhö. Och sedan satte jag mig här och för ett tag sen var det fika och det var gott! :)

Men nu ska min kusin dra hem så jag ska ta och säga hejdå åt han och morbror :) så ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer
Postat av: .

scrubs huuuh? ... låten påminner om hur det hade kunnat vara... hoppas du mår bra, ta hand om dig

2010-02-15 @ 02:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0