12 Februari 2010

Hej ni underbara!

Jag har ingenting att göra för dagen eftersom att jag är så förbannat trött för att min natt gick ut på en promenad, prat om allt möjligt och mycket skratt och vi får inte glömma att det var rejält mysigt men denna natt får jag tillbringa med kuddarna bara för att du inte kan vara i stan över helgen idiot nejdå jag skojar bara du är finast!
Stop playing boy and come on home! Får se om man mötts på söndag..

Ikväll blir det inte någon utgång för jag tänker somna tidigt så att jag kan vakna tidigare än annars och sticka till marknaden med min kära mormor och moster :) köpa munkar, MUMS! Vi får även se om det blir gymmet imorn eftersom att jag ska träna kondition som vanligt och armarna nu, något nytt måste det ju vara.

Trött-trött-trött, kan det bli värre? Men nu till annat så ha det bäst, puss och kram!


A hundred days had made me older
Since the last time that I saw your pretty face
A thousand lies have made me colder
And I don't think I can look at this the same
But all the miles that separate
Disappear now when I'm dreaming of your face

I'm here without you baby
But you're still on my lonely mind
I think about you baby
And I dream about you all the time

Everything I know and anywhere I go
It gets hard but it won't take away my love
And when the last one falls, when it's all said and done
It gets hard but it won't take away my love

Yeah boy, everything for you
But i gonna miss you when I'm gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0