110210

Hej kära läsare!

I detta inlägg kan jag börja med att gratta Mikaela Månsson som fyller 18 år idag! :)

Dagen hade tydligen mycket att bjuda på så att jag har inte haft tid med datan, ursäkta. Men ällt började med att jag började skolan 9 (wow en sovmorgon, amazing!) Så på morgonen tog jag och fixade mig, alltså klädde på mig och käkade frukost, drog sedan till skolan med datorn och fika eftersom att vi hade sista nationella i svenska idag, great! Men det var inge svårt + att jag skulle kunna ha varje lektion sådär chill, jätte skönt!

Sedan var det lunch och bara musik för att vi slapp ha elevensval. När jag kom hem så kollade jag Ghost whisper och sedan packade jag till gymmet i pausen (y) och sedan stack jag och mötte Rebecka som var hos frissan, det blev jätte fint vännen :) det blev gymmet i någon timme och sedan blev det hem gång, skönt att komma hem eftersom att det var skit kallt ute, ogillar!

Sedan har det varit film under filten och raringen på andra sidan stan, nästan, ha-ha-HA! Inte särskilt skoj men vafan, jag klarar mig, fick ju mat så (y) höhö. Och sedan bestämde jag mig för att packa upp datan och blogga lite smått innan jag ska kolla Fast and the furious eller om det var den. Ja, juste! Jag har även pluggat in mina 18 ord i skallen nu som är till imorgon så det är lugnt nu :)

Men nu ska jag ta och läsa min nationella prov som finns kvar på datan och sedan ska jag dra mig mot soffan med min RÖD FANTA EXOTIC <3! Så ha det bäst, puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0