100210

Hej ni underbara!

Nu sitter jag här i pausen av filmen 2 Fast 2 Furious och än så länge verkar den bra :) fast jag skulle se det med grabben men han var tydligen alldeles för trött så jag drog hem men nu ska jag berätta om dagen istället, great!

Skolan kan jag skippa att snacka om för det händer ändå inge intressant där ;s Men när jag kom hem så tog jag och gjorde mina matteläxor och nästan direkt efter det drog jag till gymmet eftersom att jag inte vill ha några lata dagar något mer ;p . Var på gymmet i någon timme helt själv men det var skönt, träffade Amanda Karlsson också i duschen så jag stannade och snackade lite baska med henne men både hon och jag skulle dra så jag stack och klädde på mig och sedan stack jag till Ch, haha typ alltid han numera men han är en trevlig vän :) Var där kanske en timme och sedan stack jag hem, käkade och nu kollar jag filmen som har börjat så nu kan jag inte skriva något mer men ha det bäst, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0