080210

Hej ni underbara!

Skrev inte på hela kvällen igår förutom då innan jag skulle käka ni vet det där "korta" inlägget ;) haha. Men det vara bara för att jag kom hem där vid 11 på kvällen/natten. Men nu ska jag inte dra upp något gammalt utan idag har jag gjort detta;

Jag vaknade vid 7, gick och satte mig vid köksbordet och snackade lite med Jennifer som hade klivit upp 6 ;o! Jag blev helt förvånad men sedan började jag sätt fart mot fruktskålen eftersom att jag ville ha mina vindruvor haha. Det fick bli min frukost och sedan klädde jag på mig och sedan satte jag fart mot skolan, mötte Rebecka och gick med henne. Tråkigt lektioner fast i början hade vi so och då skulle några av oss redovisa och jag hade glömt allt i skolan så det var inte så lätt att träna på ;s men det löste sig iallafall (y) Sedan var det andra lektioner men efter syslöjden bestämde jag mig för att gå hem eftersom hostan spökar än och det kändes som att revbenen skulle komma upp denna gång ;o men nu är tiden till doktor bestämd, hoppas jag. Men jag och Rebecka (som även bestämde sig att gå hem) gick till safari och köpte oss en suovasmacka och en bulle, MUMS! Sedan stack vi hem, besöket på safari var bara för att vi var hungriga (y) Men när jag kom hem så tog jag mina kuddar och en filt och gick och la mig i soffan, kollade 8mile somnade nästan direkt och nu är jag på topp igen och jag har min fundering på att dra på gymmet, det hade varit härligt :) SÅ NU STRUNTAR JAG IN DEN JÄVLA HOSTAN OCH DRAR OCH GYMMAR, HÖRDE DU DET DIN FÖRBANNADE HOSTA! höhö, jag är knäpp och psyk enligt Ch, fast han fattar ju ingenting ;D haha nejdå :)

Men nu ska jag packa mina grejer och sticker mot gymmet :) ha det bäst, puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0