060210

Hej ni underbara!

I detta inlägg kan jag börja med att gratta Eiden som fyller 2 år idag, alltså min moster hund, höhö. Söt som satan är han också, snacka om att han blev bortskämd men det är tydligen så det ska vara, längtar själv tills någon fyller år så jag får käka tårta! Gott.

Man kan inte säga att speciellt mycket har blivit gjort idag men jag har som ändå inte hunnit blogga, skumt ;D haha. Men dagen har jag iallafall tillbringat hemma med nära och kära, trevligt om inte annat + att jag har gett Ch ångest, haha! Skoj om inte annat. Vaknat iallafall där vid 10-11 (?) Sedan har jag inte gjort så mycket eller jag kommer inte ihåg rättare sagt, måste sluta umgås med såna som har kort minne eftersom "man blir som man umgås" och tydligen stämmer det ;o Jag har spelat geni eftersom att jag är ett stort geni själv, haha *host*. Sedan kollade vi på en jätte bra film! Kommer dock inte ihåg vad den heter, synd men kan ju kanske skriva senare om jag nu skulle ha tråkigt och lite att skriva om (y).

Imorn är det söndag och på söndagar brukar det inte finnas så mycket att göra så jag ska försöka sova länge, plocka ihop kläder som ska tvättas, städa rummet och garanterat några andra delar av huset, suck. Och sedan ska jag fixa mig och packa för att dra till gymmet där vid 5-6 och sedan blir det att umgås :) .

Men nu ska jag sitta på några andra sidor också och sedan blir det annat och ännu senare sängen, längtar stort!
Men ha det bäst, puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0