030210

Hej kära läsare!

Har även varit hemma idag men har som inte hunnit blogga eftersom soffan har varit en stor val möjlighet som jag valde framför datan eftersom att jag var så trött. Vaknade inte förrän någon timme sen men typ när jag vaknade så slog jag på Paranormal Activity och kollade på den Jenny var som intresserad så jag fick berätta lite smått om den men dom ska ändå låna den tills senare när hon, Jennifer och Sandra ska kolla film :) .

Men nu håller jag på att fixa mig men det fick bli ett kort inlägg så det blev något idag :) Jag ska och kolla på vad estet ska spela upp och sjunga där vid 7 Michael Jackson (y). Men nu ska jag fortsätta med det men jag kanske berättar om det när jag kommer hem om jag nu hinner :) men ha det bäst, puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0