010210

Hej ni underbara läsare!

Idag blir det en dag tillsammans med älsklingen eller iallafall ett tag, får se hur länge han stannar! Kan inte göra så hemskt mycket när jag sitter hemma eftersom att jag är "sjuk" eller rättare sagt inte fick gå till skolan bara för att jag hostar sönder snart, illa! Vaknade där vid 7 och sen fick jag nästan vända på engång till sängen igen men det var så jävla skönt för jag var så himla trött. Vaknade sedan där vid 2 av att jag hostade så att näsblodet började rinna och det var inte jag alls med på men man ska tydligen vara med om allt ;) haha. Natten tillbringade jag med öppna ögon till typ 4-5, sängen och med min vattenflaska full med vatten som jag inte bara kunde vara utan när dom här tuffa tiderna väl kom ;) höhö.

Hann aldrig skriva igår eller i lördags eftersom att jag vaknade först där vid 1 för att dom andra skulle till sjukhuset för att kolla till gammelmormor så jag passade på att följa med och efter det blev det att handla och allt detta tog väl minst 3 timmar (?) Sedan när vi kom hem kollade vi en film som gick på tv och efter den stack jag ut och umgicks med ett par stycken eller ja, det kom och gick nya människor hela tiden typ. Patrik var väl snäll när han köpte godis åt mig på fyllan men jag var tvungen att ge bort det, haha, godislöfte ni vet ;). Nu blev det som lite blandat här men det är ju det som har hänt och kanske lite mer som ni inte får veta ;) ..

In your head, in your head,
Zombie, zombie, zombie,
Hey, hey, hey.
What's in your head, in you head,
Zombie, zombie, zombie


ha det bäst raringar, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0