vem kan slå Filip och Fredrik?



Det är är just nu min underhållning har hemma hos mig :) rätt bra faktiskt och det håller på ett bra tag men jag orkar nog inte kolla hela för jag måste ju fixa mig inför morgon dagen.

kom hem för ett tag sen och jag kan säga att det inte alls var så farligt kallt ute, vilket jag tycker var bra eftersom att jag inte hade sådär enormt mycket kläder på mig.

jag har hunnit göra lite saker här hemma förutom att packa in varor och såna där vanliga hushålls grejer. jag har nämligen skickat in en ansökan till ett jobb på helger och några hundralappar i veckan är alltid bra :) så nu har jag varit enormt duktig och skickat in till 3 olika jobb.

men nu ska jag fortsätta kolla på tv, så hare!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0