stressad vecka?

från och med nu så kommer de här dagarna + nästa vecka vara lite stressade.
Tobbe ska komma förbi mig imorgon och det ser jag framemot, en annan Tobias vill att vi ska umgås men shit, vart är min tid? sitter hemma hos mamma som vanligt på helgerna, det är egentligen det skönaste, bara ta det lugnt och slippa att vara ensam :)
sedan så är det ju nästa vecka.
lucia nu på måndag, måste hinna fixa smink, frilla och sådana saker för jag ska banne mig se någolunda bra ut på en morgon där vid 8-9 tiden. måste även komma ihåg att jag ska äta och dricka mycket så att det låter bra och att jag slipper svimma, det hade ju inte varit så proffsigt ;) sedan så måste jag hinna med bussen eller tåget till Ljungaverk så att jag kan kolla på min lillasyster Sara, hon ska nämligen vara lill-lucia och det är ju något extra.
jag måste även hitta på en frilla och hur jag ska sminka mig och göra mig fin till övrigt nu till fredag då det är dans på skolan. vill ha något extra för engångs skull.
tror även att det var någon innebandy grej som vi skulle och kolla på med klassen, skvaderns spelare spelar i skönsbergs sporthall och dit vill jag mer än gärna :)
på lördag är det den 18 och det betyder en sak! hopp på bussen för att det är middag hos Frida, fin klädda och fina helt enkelt med massa underbara människor :)
kanske dags att börja kolla vad som ska med till Kiruna, boka tvättstuga engång till innan jag ska åka, det hade varit bra. nog för att det är 16 dagar kvar, eller ja, nu 15. jag längtar!

det kanske inte var världens "stressiga" vecka men jag tycker det bara för att jag brukat aldrig planera någonting egentligen. fast jag tror nämligen att jag har glömt något.

juste, fixa grejer till våran performance (y)

YEAH!



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0