Sandra och hennes säng

I had a dream last night, you were there
you held my hand so tight, I thought I'd just die
do you remember? when we use to have
so much fun, I used to cry sometimes
those days are gone, did you remember?



nu är det snart dags att försöka somna och drömma sig bort ifrån den riktiga världen för några timmar. dagen har bara flygit förbi och jag har knappast gjort något bra här hemma i min ensamhet, men det är nog för att jag presterade allting i skolan :) ibland är även jag väldigt duktig!

Imorgon blir det skola till 3 kan jag chansa. Dagen börjar lätt med lite esv, vilket jag faktiskt längtar till och så hoppas jag att Rambo kommer till skolan så att vi kan få lite fler idéer till våran gemensama perormance som kommer att bli en solklar vinnare om det skulle finnas en tävling ;) kan tyvärr inte berätta våran idé till den där dikten vi har valt, bara för att jag vet om att vissa ifrån min klass läser min blogg.
Men dagen fortsätter med lunch som förhoppningvis är god, efter lunchen så skuttar jag mot musiksalen 2 för att öva på lucia sångerna med mina kära klasskompisar och Jeff. ajuste! lucian är utsedd, de flesta fick sin vilja igeonom och jag är en av dem. nämligen att Maya fick bli lucia! :)
men oturligt nog så ska vi även ha engelska innan jag kan ta mig hem till min kära mor. Engelskan kommer att suga mer än vanligt bara för att vi ska ha en debatt imorgon och jag och "mitt gäng" ska ha en debatt om; "enlish as a global language". jag, Folke och Thimmy kommer att förlora stor, vi kommer att ligga helt nedslagna på marken för att vi kommer att vara besegrade utav Hanna, Alex och Frida som fick vara mot detta ämne, medan vi andra ska vara för. Om vi har tur så har vi kanske 3 mot argument som även kan vändas mot oss.

om det blir några timmar innan tåget går ifrån centrala tågstation så ska jag vinna lite tid så att jag slipper jobba ihjäl mig med min matte nu på måndag, det är lite väl jobbigt när jag ligger lite efter.. men om jag har tur så går det fort :)

men nu ska jag ta och sova. orkar inte ta och vänta tills Tobbe ringer, så det får bli någon annan dag.
men nu blir det godnatt ifrån mig på bragegatan 16!



PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0