one day left

nu är det snart jul och jag har ingen julkänsla, yay!? det är nästan lite orättvist att växa upp och inte kunna vara liten längre, tro på jultomten igen och få en massa julklappar som man själv har skrivit ner på sin lilla önskelista, fast i mitt fall så blir det de grejer som fanns i leksaks katalogen som jag skrev bokstaven S på eftersom att jag heter Sandra och samma sak för syrran fast ett J. man ville hjälpa till med att baka och såna grejer. medans nu så får man nästan ta och tvinga sig upp från sängen för att sedan kunna baka något. så jag anser att det är orättvist!

fast idag har hag varit jätte duktig bara för att jag klev upp där vid 6-7 tiden i morse bara för att jag skulle till tandläkaren där vid 07.50. när jag kom hem så satte jag igång att baka med mina syskon, Sara och Jimmy. de tappade jätte mycket deg på golvet men det är väl det som händer när man får för mycket hjälp antar jag.
vi har bakat dumlekakor och något annat godis! :)


det är så gott! :D

jag har även gjort min goda gärning idag!
jag har nämligen hjälpt Tobbe att checka hans money på banken bara för att jag har tillgång till en dator (y) så snäll kan Sandra vara! :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0