livet har många möjligheter, det gäller bara att ta dem.

snart är det dags att fara med min kära mor för att shoppa med henne inne i Birsta, för det är lite väl trist och halvt mobbat att fara själv in till ett köpcentrum. därför har min mor tänkt åka till Sundsvall för att hämta mig och sedan fara in till Birsta nu på onsdag. jag hade nämligen behövt hitta en übersnygg klänning som jag kan ha på nyår  då jag ska ut och göra staden osäker med några goda vänner :) röj står alltid högt upp på min lista när jag är med vissa personer.

jag har en ganska rolig idé men ändå rätt konstig, fast i min klass så borde den vara rätt så normal. nu den 17 december så är det dans på skolan, skolan har även "beställt" ett dansband som ska komma och spela på våran skolan. och jag har frågat några i klassen om vad de ska ha på sig och så, de flesta tjejer säger att de ska ha en klänning i en viss färg och sedan ett par convers. men är det verkligen snyggt? om inte annat så blir det perfekta dansskor och mina convers och klänning matchar med varandra eftersom att de båda plaggen är lila. men jag tror faktiskt att jag ska joina den idéen och också sätta på mina convers, det kommer säkert att se bra ut, iallafall om flera i klassen har det :) annars har jag min idé på att kolla efter ett par vita högklackade skor, men vet ej än.
men nu lägger jag den tanken på hyllan och övergår till något annat.

det är ju snart lucia och det är es1 som ska lussa på skolan.
jag vill starta min karriär som sångare men det enda problemet är att jag inte vågar, feg som jag är men en dag ska jag ta tag i det och försöka mig på ett solo! :) denna lucia blir det iallafall inte, det är för få dagar för det.

jag har tänkt på vad en kär vän till mig har sagt.
"att bara gå vidare, stänga boken och ställa den i bokhyllan för att sedan kunna börja på en ny"
jag tror banne mig att jag ska lyssna på de kloka orden och vandra vidare. tiden är nu och det är dags att göra en förändring i livet, bevisa sig som en bättre person och kliva upp på stegen.
har redan fått höra att jag har blivit till en bättre person, dock med en annan dialekt, men det hör till helt enkelt :)
"den nya Sandra:n är det nya inne!" - det är det som ger. 

 

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0