Like it's dynamite!

snart så så står jag i ett led med flera andra i min ålder, klädda i vita "klänningar", ljusen kommer att vara tända och jag hoppas att jag och Mimmi får vara en av de speciellare figurerna i tåget.
snart kommer jag klädd i min lila klänning in till aulan för att röra mig något extra med en massa underbara människor som också är fin klädda, en samlad trupp som har fixat sig för något alldeles extra.
snart sitter jag samlad med min familj och äter något alldeles extra för att sedan kunna få öppna några överraskningar.
snart är jag påväg i en bil mot tågstationen för att hoppa på det tåg som tar mig till min födelsestad, där jag och några andra hel sköna personer ska rocka loss!

I wanna celebrate and live my life!


ready, set, GO!     december månad kommer att springa förbi och snart hoppar vi alla över till ett nytt år! vissa gånger är det synd att tiden ska gå så fort, som till exempel den tiden jag är i staden Kiruna med mina vänner, det blir ju bara ; "PLOPP" och sedan är det över, det tar tillochmed längre tid att åka tåg känns det som..



jag vill även ha sommar så jag hoppas att snön snart smälter bort så att jag kan bli nöjd och kan få sola och bada en hel massa! :D

men nu ska jag sova så att jag orkar kliva upp imorgon, så hare och sov så sött!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0