JAAAA!

Imorgon efter skolan blir det en intervju at my place, det är nämligen någon som ska komma hem till mig imorgon och vi ska prata om jobb, äntligen!
och bara därför kan det ju vara bäst att städa här hemma för jag har inte dammsugit på svin länge känns det som, så det kan ju behövas. om inte annat så får jag det fint hemma :)
hoppas att det blir positivt imorgon när han kommer hit, peppad på att skaffa mig ett jobb! och helst när jag behöver pengar, så ett jobb på helgen är ju ingenting egentligen :)

känner mig grymt duktig nu när jag städar, fast nu väntar jag på att golvet ska torka, och så tvättar jag även kläder, se, Sandra är inte så lat något mer. kan ju vara bra att det börjar vända det där. en annan sak har också vänt och det är att jag har börjat spara pengar i mina söta spargrisar och jag har lovat mig själv att jag inte får röra dom!
sedan håller en annan sak på att vända, men det tänker jag tyvärr inte berätta för er ;)

men nu måste jag fortsätta med mitt hemmaarbete.



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0