if you love me

ny duschad och fräsch igen, det är toppen såhär dagen före julafton :)

har suttit inne hela dagen, eller ja, förutom då jag gick från morsans jobb till tandläkaren. men det är inte det roligaste att vara ute när det är över 25 minus grader. får hoppas på bättre väder och varmare till nyår i Kiruna, tror dock inte att det kommer att vara varmare men jag kan alltid hoppas!

jag har nog kommit på varför jag inte har någon julkänsla förresten och det är nog för att jag är så taggad till nyår, det kommer att äga sönder! :D för vad kan gå fel när jag får vara med mina vänner och min älskade KramKompis Julia ;) hihi.


fina tider, fina tider!

fast idag blir det också en hel del saker att göra så som; 
- äta kräftor och ostbricka
- baka mera
- bara mysa med la familya!

a perfect night!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0