good night!

nu är det dags för mig att kolla några julkalendrar som jag har missat eftersom att jag har haft annat för mig. men nu ska jag ta och kolla på det innan jag somnar :)

idag har dagen varit alldeles för bra och det gillar jag! längtar även till imorgon, fast ändå inte, vill inte ha nationella imorgon, men det går nog bra, jag får ju vara med Emma så (y) :)

för ett litet tag sen så testade jag frisyrer och såna där saker till lucia, dansen och nyår och jag blev grymt nöjd över det men tyvärr så blir det inga bilder ifrån det men kanske nästa vecka ;)

Men nu ska jag borsta tänderna och sedan fortsätta mot sängen :)


ibland så saknar jag dåtiden!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0