du är vacker min vän!

tänka att det inte var så många år sen du och jag träffades på stan för första gången. du kom dit med din vän, du bjöd mig på din hemliga blandning som vi tre delade på. den dagen var den första gången jag kom hem till dig, fortsatte dricka med er och till slut av denna dag har jag bara minnesluckor. men det var en värd kväll/natt iallafall. fick för övrigt nästan sova bredvid dig, fast jag förstår dig varför du la dig vid mina fötter den där natten, det hade jag också gjort.

dagar har sprungit förbi och vi blev allt tätare med varandra och i dagens läge kan vi prata om precis vad som helst. men då är frågan, förtjänar jag verkligen en så bra vän som dig? att få dela hemligheter tillsammans är något helt extra, dock är det väldigt trist att vi bor så långt ifrån varandra, men det är jag som måste ta åt mig, det var jag som flyttade, det var jag som lämnade dig. men för det ger ingen av oss upp.

jag har många fina minnen som jag bara vill ha mera av.
jag måste hålla med om att första gången du och jag möttes var ett av våra bästa minnen ihop, dock har jag inte så mycket minne av det, men jag vet ändå om allt som hände eftersom att du berättade det för mig några dagar efter, fast jag trodde att du inte ville veta av mig längre. men efter den första gången så gick jag hem med din vän för att vi skulle åt samma håll. jag kommer ihåg att han berättade så bra saker om dig, det var nästan som att han ville att det skulle bli du och jag. men allt är svårt när man inte känner varandra. misstag gör tydligen vi alla.

både dagar och nätter har vi spenderat tillsammans, fast mer som vänner, rätt märkligt med tanken på hur jag egentligen känner för dig just nu. men som sagt, det är lättare att vara efter klok.

jag kan känna mig trygg med dig.
mitt förtroende för dig växte enormt mycket när du fanns där för mig när jag behövde en axel att gråta mot. vi hade aldrig varit i en sådan situation förut, men jag är glad att den dagen kom. att du sedan bevisat att du känner att du kan ha ett förtroende till mig, att även du kan känna tryggheten.

jag har blivit besviken av mina val som jag gjorde då jag hade chansen. men ingen är perfekt. men du är väldigt nära! man brukar även säga att man förstår inte hur mycket man älskar någon förrän det är försent.


jag älskar dig verkligen min käraste vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0