destination Ljungaverk

Nu sitter jag har i Ljungaverk hemma hos min mamma. dat har väl inte hänt något storslaget men det är alltid bättre än att sitta hemma och uggla i sin ensamhet :) här får jag umgås med nära och kära.

har inte hunnit eller jag har inte velat ha datan i min famn förrän nu när igen är vaken eller åtminstone social med mig. det känns som bortkastad blogg-tid ;) fast egentligen så borde jag göra lite viktigare saker som att skriva några tal i mitt vita skrivhäfte ifrån matteboken exponent, fast det är inte så lockande..

jag såg en grymt bra film för ett tag sen på disney channel, nämligen hitta Nemo. den är å grymt fin och nästan lite halvt sorglig där i slutet. men det slutar åtminstone lyckligt :) disney-filmer in mig heart!

egentligen borde det vara fredagsmys just nu men inte vet jag, alla har nått toppen på att vara tråkiga i denna familj, och det är ju lite värre.

men en glad överraskning är att jag har börjat räkna ner på dagar sen igår, det är endast 23 dagar kvar tills jag lämnar Sundsvall/Ljungaverk för att åka till min födelse stad Kiruna :D få träffa några hel sköna personer som alltid är lika roliga att umgås med, det är livet enligt Sandra!
fast snart är jag väl hemmastadd i staden Sundsvall, eller jag får iallafall hoppas på det.



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0