Ben & Jerry's

det är skönt att kunna känna lugnet såhär innan jag ska börja tagga rejält och festa med mina närmaste vänner, käka en Bj's (Ben & Jerry's) och bara sitta framför den öppna elden här i Jukkasjärvi, me love! något som är negativt med alla Bj's är att den absolut bästa har försvunnit! det var den första jag smakade och nu är det borta, I miss U! Bohemian Raspberry, MUMS!

My heart woll go on.. tralala ;)

idag har jag vaknat hemma hos Ch, söt prick det där. men jag måste bara berätta om dagen innan!
jo det var så här att jag, Tobbe, Julia och Pontus drog till café oskar för att ta en kaffe men eftersom att jag inte dricker kaffe så tog jag en kycklingmacka och en fanta. fin frukost (y) efter det drog jag och Julia för att checka omkring här i "stan". vi hittade inget så vi bestämde oss för att dra hem till henne.

hemma hos henne satt vi där alldeles ensama och snackade medan hon spelade GTA, roligt spel det där! efter ett tag bestämde vi oss för att dra till Christian men när vi skulle dra så kom hennes farsa och vi fick vänta ännu längre bara för att han skulle laga mat åt oss. det var gott och jag blev mätt :) vi drog mot badis där han bor.

hemma hos Christan så blev det tvspel. och efter det drog jag och Julia på mission för att hämta öl som vi sedan skulle spela med, eller ja, inte jag, ni borde veta vid det här laget att jag tycker att öl är äckligt! ;) men när vi kom tillbaka så började spelet och jag drack vatten, vadå nykterist? x) nejdå, i staden Kiruna kan man dricka som fan! mer tvspel blev det där efter. dock så var inte jag så närvarande när vi skulle spela för jag var mer inne i min mobil som hade fått ett litet problem.

efter allt spel och det så var klockan där vid 2(?) och jag och Julia drog ut för att glida bil med Sonny och Fredrik. dock lite tråkigt att åka bil när man far mot gränsen men vi for ju iallafall tillbaka till staden sen :) Julia somnade på tillbaka vägen men vaknade på grund av att hon inte fick någon luft, så vi var tvungen att stanna och då löste allting sig som tur var! off det där var läskigt ;s hon berättade att hon hade drömt en mardröm där hon typ drunknade.

inte många minuter efter det drog jag tillbaka till Christian men Julia följde de andra. hemma hos Christian hände det inte så speciellt mycket. Johan var på g hem och Christian gjorde sitt medan jag satt i soffan och asgarvade för mig själv xD sedan kom även Christian och var med fast jag var värst :D efter det blev det godnatt.


nästa morgon blev kring 2 tiden. klev upp, bädda sängen och vänta på farsan så att jag skulle få komma hem till Jukkas igen. nu sitter jag i jukkas och harnyss käkat och även testat kläder, smink och frisyrer till imorn och jag vet nog vad jag ska välja :D men ni får tyvärr inte se ännu ;)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0