Yyes!

Andra dagen är avklarad och jag är trött men ändå glad :)

Fått ett gäng nya polare, det känns rätt skönt ändå. Maja har jag skrivit om lite tidigare men blev även vän med en kille som heter Thimmy, rätt schysst kille som har gått vilse här i stan, lite lustigt ;) Nä men det är inte så lätt när man inte kommer härifrån.

Angelica är en av dom som sitter i min bordsgrupp, hon verkar vara en snäll, trevlig och glad tjej och det är ju bra det, gillar såna personer :) Så tummen upp! Kolla in hennes blogg förresten --> http://angelicape.blogg.se/ 

Sitter och väntar på att morsan och dom andra ska komma till stan så att jag får någonting att göra för jag har inte så stor lust att börja packa inför Lögdö redan, det kan jag göra senare :) För snart ska jag in mot staden, käka, umgås med familjen och försöka hitta ett par nya skor, det börjar ju bli dags för det nu och jag som inte nöjer mig med vad som helst heller och då blir det rätt svårt :s :)

Off det är rätt mycket som ska med till imorn men jag hoppas jag får med allt i en lite mindre ryggsäck än bagpacker (en sån där jätte stor ryggsäck som vandrare har). Nä men jag ser ju, måste komma på vad jag ska ta med mig imorn som jag kan äta till lunch, har inte så stor lust att ta en sallad eller något sånt och inte mackor för den delen heller -.- aja jag ser ju vad det blir :)

Men nu ska jag ta och göra i ordning lite saker och sedan åka till shopping ställena så hare bäst, puss!


Kommentarer
Postat av: NAgelica

ÅHHH, du verkar ju var glad och trevlig du meeed! SES IMORGOOON

2010-08-24 @ 23:10:28
URL: http://angelicape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0