vill ha!

En sak som jag skulle vilja testa är en sport eller om man nu ska kalla det för det, men annars så är det en dans med fart och det är ju perfekt för mig som vill börja dansa streetdance :) Dansen heter "zumba" och jag hade jätte gärna vilja testa på den! Nog för att det är en bantings greh men det ser så skoj ut när dom visar det på tv:n så jag tror jag ska lyfta på luren och ringa och beställa eller så måste jag väl be morsan att göra det bara för att jag inte är över 18år, vilket skit!


Så den här grejen vill jag testa på, ser så sjukt roligt ut så imorn måste jag ta och snacka med morsan om det, hoppas på det bästa och att jag lyckas övertala henne till att köpa det till mig :D Det är nästan ett måste! Det skulle bli perfekt till mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0