takida i morgon!

YEEEAH!

Imorn blir det att kolla takida i sundsvall med Lina och hennes polare, ska gå med henne för att hon var så schysst och fixade gratis biljetter åt både mig och syrran men syrran är på cup så hon kan inte följa med, synd men sånt är livet. Detta blir 5 gången jag ser dom, och än är jag inte less, älskar dom!


takida robban, (kirunafestivalen 2009)

Tänkte nästan satsa en biljett till Luleåkalaset, men nu slipper jag det för att dom spelar här också! :) Fast polarna kunde jag ju fått med mig, men fan heller, vilket skit!

Men nu måste jag sova så att jag orkar upp för att se dom senare på kvällen, bilder kommer nog senare på dom! :D

Hare bäst och sovgott, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0