Nighttime

Snart sova, ska bara blogga för er raringar! :)

Dagen har bestått av skola till 2 + lite arbete så att jag kan bli klar fortare eller nu ska jag inte ta åt mig äran utan det är faktikst hela min bordgrupp som ska vara med på den uppgiften men det var bara halva som var kvar och jobbade.

Efter det drog jag och några till mot staden för att vi skulle med varsin buss till olika ställen. Men jag fick tårta idag och jag är lycklig! :)


En sak är rätt skumt och det är att jag har fått valsedlar till valet, men hallå? Jag är bara en 16åring som bor i en lägenhet. Lite irriterande ändå men dom slänger väl bara in dom i vilken brevlåda som helst så jag antar att det är okej :)

Nu är det bara 4 dagar kvar till Martin kommer, längtar! :)

Men nu ska jag ta och sova så godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0