(N)

YEEEAH, not. Så känner jag mig just nu och det är inte toppen, inte alls.

Finns så mycket negativt just nu och jag ska ta och sova efter detta inlägg så att jag slipper omvärlden ett tag. Fast även jag vet om att jag inte kommer kunna sova, rödsprängda ögon och funderingar i huvudet som snurrar runt. Det är inte lätt. Önskar mer men allting funkar inte.

Imorn blir det att kliva upp och checka så att allt är med. Sedan blir det att klä på sig, fixa resten och efter det dra till Navet där vi sedan hoppar på en buss som tar oss till Lögdö och förhoppningsvis blir det roligt där :)

Men ni kommer säkert få läsa en massa sms-inlägg senare efter som att jag inte tar med min dator, så det är bara mobilen med en massa gratis sms och ett gäng nya polare, och jag förväntar mig en bra stund där borta. Men det är nog lätt fixat :)

Men nu ska jag koppla bort allt så sov gott och hare bäst, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0