kuuuuul!

Fast nä.

Närmare skönt att vara hemma ifrån Lögdö. Off vad det var trist där eller ja, det fanns få tillfällen som var mer roligare, dels när vi fick paddla kanot, snacka om att det var roligt, hade lätt kunnat göra om det vilken dag som helst! :) Sedan att sitta och snacka med nya människor och leka vissa lekar, ja det var väl det som var rolig. Annars satt man bara där, vänta tills man skulle få sova ungefär så att man skulle komma hem fortare. Men dom sa att bussarna kom till klockan 2 så jag satt och snackade några tills Hanna och Angelica kom och berättade att bussarna hade kommit och alla sprang till bussarna för att få åka hem och alla var överlyckliga att bussarna hade kommit tidigare än vad dom hade sagt, yay! :)

Tyvärr så har jag inga bilder men eftersom att det var mer tråkigt än roligt så se det positivt, ingen vill ju se något tråkigt ;)

Nä nu ska jag ta och torka håret för jag blev sugen på att fixa lite bilder så det ska jag ta och göra så hare bäst, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0