Kiiiruna

Hej!

Wilma - Det var så lite, kändes bara bra att skriva om dig när du var till så stor hjälp den där kvällen :) Det känns skönt att ha någon där och du ska veta att det är bara att höra av dig ifall det är något!


Blev aldrig att skriva igår så det blir att skriva idag men det funkar ju lika bra hoppas jag, ni blir iallafall uppdaterade av det som händer och sker :)

Ja idag har väl inte så mycket speciellt hänt fast dagen är ju inte slut ännu och det är jag ju glad för :) Hoppas att denna vecka kommer att gå segt som bara den för jag vill inte åka hem för jag vill stanna och umgås med raringen och träffa en och annan vän lite då och då :) Ni kommer garanterat få höra mer om dagen senare :)

Igår kom jag fram där vid 2 och mötte Tim för han kom till stationen och mötte upp mig, snäll kille :) Sedan kom hans morsan och hämtade upp oss så vi drog hem till honom, satt där och sedan kom Martin och plockade upp mig så vi for och köpte glass och det var gott! :D Sedan snurrade vi runt, for en sväng till Alta för att säga hejdå till Rebecka som har åkt till Gävle idag, väldigt trist, jag som tänkte umgås med henne idag och så sket det sig.. Vilket skit! Sedan for vi förbi min farsa så att jag fick käka och jag märkte att man inte ska ta hem någon som jobbar på LKAB till farsan, för dom satt och snackade hela tiden och jag fick sitta där alldeles tyst, haha nä men det är ju trevligt :)


Saknar dig redan vännen! Hoppas det kommer gå bra för dig där nere i Gävle. En är en sak som är tur och det är att jag inte bor lika långt ifrån henne som jag skulle ha gjort om jag hade bott kvar i Kiruna :)

Det är väl det som är skönt att bo i Sundsvall, jag är som i mitten av henne och mina andra vänner och jag får ju inte glömma min älskade Christian. Yay! ;)

Sedan for jag och hämtade mina grejer ifrån Tim och fortsatte glida i några minuter och efter det for jag hem till Christian med alla mina grejer för här ska jag bo ända tills på fredag :)

Får se vad jag ska göra ifall om Christian och Johan ska dricka några öl idag, ifall jag orkar stanna här med dom eller om jag drar och umgås med någon polare jag inte har träffat på länge :) Aja jag ser ju och ni lär ju kunna läsa senare om vad som sker :)

Nu har lite mer folk kommit hit fast jag sitter här framför datan och är otrevlig men det gör det samma, allt för er! ;) nä men ska väl börja avsluta detta inlägg också så att jag slipper ses som "Sandra den otrevlige". Haha :) Nä men ni får läsa mer senare, hare bäst, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0