jag vet inte.

Ska jag åka eller ska jag stanna? Jag vill åka till stan men det känns dumt när någon annan ska betala mina resor. Det är just detta som snurrar runt i mitt huvud hela tiden men jag vill åka..

Jag saknar honom och jag kan åka till honom bara för att han betalar mina resor, det kommer att ge mig ångest, jag vet det. Men jag kommer säkert ångra mig om jag inte åker. Så snart ska jag ta och snacka med morsan och så ser vi ju hur jag gör.

Som jag har skrivit förut, det är mitt hjärta som verkar styra mig nu. Jag älskar honom och jag vill vara med honom. SANDRA TA CHANSEN MEDAN DU KAN!! Du kan inte förlora på det hela.

- Det är sant!

 I'll see..

ÄLSKAR DIG CHRISTIAN ERIKSSON!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0