Hej bloggen! :) idag har inte så mycket s...

Hej bloggen! :) idag har inte så mycket speciellt hänt förutom att vi har paddlat kanot, jag och Thimmy började längst bak och kom fram 3a, den ni ;-) har tyvärr inga bilder eftersom att jag lämnade mobilen i en bil här vart vi ska sova så att den inte skulle hamna i vattnet ifall om vi tippade eller bli snodd av någon. När vi kom fram så satte vi oss och fika sedan lekte vi 2 lekar, har aldrig lekt dom förut men det var rätt roligt ändå :) sedan har vi gått tillbaka men vi fick gå själva och vi trodde att vi hade gått vilse ett x antal gånger men vi vände aldrig och det var tur för vi var på rätt väg, snacka om att det var skönt att veta om de :) det finns ingenting att göra så jag tog och la mig ner och slog på musik och började tänka på min älskade Christian, jobbigt att vara utan honom. Det gör mig galen! Men nu ska vi snart dra ni abb tunnbröd så hare king, tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0