fuck this shit!

Alltså varför ska killar vara så kalla?! Okej, förlåt, jag ska inte dra alla över kanten. Men som det där med facebook, att ha; "i förhållande med ...." det är ju bara gulligt och en rolig sak som bevisar att man är tillsammans med en person som man verkligen älskar, men vissa är tillsammans och så vägrar killen ha det på sin facebook, har sett några typiska exempel på sånt, jag blir så less och så är jag själv en utav dom.. Är ni rädd att andra ska få reda på att ni är tillsammans med en person eller?! Vad är det för idé att ha ett förhållande om man inte vågar visa det inför någon annan?

Jag kan då säga att det är ett slag rakt i magen och tanken kommer upp "älskar han mig verkligen?"  och så ska jag inte behöva tänka. Klart att jag blev ledsen, men vad ska jag göra liksom? Jag älskar honom. Ibland är kärlek bara en ren besvikelse.

En annan sak som också är fult är just detta;


- Hate it!

Så irriterande men vad ska man göra när man sitter i den situationen? Man älskar ju trots allt den personen men visst, det är ingen rolig grej att vara med om och jag tänker inte ljuga, för dom som vet om att jag är tillsammans med killen vet ju det och säkert undrar någon om varför vi inte har en bättre status, ta mig som ett exempel, jag undrar som bara den! Svaret jag fick var inte direkt ett perfekt svar och egentligen godkänner jag den inte heller.



Jag dissar grabbarna som har fel status på facebook! som inte "vågar" visa vad som egentligen är rätt.
ÄRLIGT ÄR HÄRLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0