Första skoldagen avklarad

Hemma! :D

Snacka om att jag valde rätt skola! Den verkar hel grym.

Dagen började med att vi skulle samlas i aulan där en lärare först pratade och sedan rektorn efter det gick några lärare upp på scenen och började spela en remix på "i gotta feeling" haha så sjukt roligt ut :) Sedan gick vi till "dark box" tror jag att det heter, teaterrummet iallafall :) Sedan fick vi sätta oss med 4 olika som vi skulle prata med och sedan berätta om i den större gruppen, det gick rätt bra :) Jag fick presentera en tjej som heter Maja, hon är jätte söt och trevlig :) Sedan visade dom oss runt och så fick vi gå hemåt :)



Och nu ska jag byta om och dra ner mot Navet för jag ska till Fränsta :) hare bäst, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0