flytta hemifrån

Jepp imorn är det dags att lämna Ljungaverk och bli stadsbo igen, snacka om att det kommer att bli skönt! Slippa skogen och små samhällen, nejtack! Jag pallar inte att bo på ett ställe med typ 100 pers.. Haha lite överdrivet så okej, det bor fler här :)

Känns skönt att få ett eget place utan någon av familjen där, börja sköta sig själv men städning, ekonomi, matlagning m.m. Yes jag är på topp men det är rätt segt att packa :)


I'm so fed up with my thoughts of you
På tal om annat så känner jag min förvirrad igen. Men det är skönt att en förstår mig och att man kan snacka med personer som verkar förstå mig i min situation och tänker ungefär likadant när jag berättar om det som står helt fel. Fast jag inte umgås med dig så förstår du mig rätt så bra, lite skumt men vafan, jag är glad och jag hjälper gärna dig också. Det är alltid lättare att hjälpa andra än sig själv, så jag måste tacka dig Wilma Krook! :)


Nä nu skärpning!
Nu ska jag ta och basta och fixa en massa annat, eller ja så fort jag har packat klart allting och sedan går jag och lägger mig för jag ids inte vara social med omvärlden längre, eller jo, jag kanske slänger in ett inlägg så jag har varit och kollar takida ihelg, men bara kanske, annars blir det en annan gång :)

Men hare bäst tills vidare och kanske godnatt, puss!

Kommentarer
Postat av: wilma :)

åh nej vad glad jag blev när du har skrivit sådär! jag tog verkligen åt mig med ett leende på läpparna. blev helt chockad när det stod mitt namn! var tvungen läsa flera gånger innan jag verkligen förstod. du är så gullig! och det är bara säga till om det är något :) <3 love you.

2010-08-15 @ 21:04:35
URL: http://wilmakrook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0