En dag kvar

Vilken ångest att det bara är en enda dag kvar av sommarlovet och inget sådär super har hänt detta sommarlov heller, vilket skit!

Min plan var att jag skulle hinna färga håret innan skolan börjar så idag ska jag fara in till Ånge och köpa mig färgen som jag vill ha i håret. Vilken färg? Det enda ni får veta är att när hösten faller in så blir allt mycker mörkare, vilket är något mitt hår också kommer att bli men jag säger inte vilken färg det bli utan det får ni se senare, ja ni kommer att se det för jag ska lägga in lite bilder till er! :)

Sedan när jag kommer hem ska jag ta och fundera ut och kolla kläder som jag ska ha på mig imorn när det är första dagen, man vill ju göra ett gott intryck ;)

En till sak som jag har tänkt på är att man kanske ska ta och vakna en timme tidigare varje dag för att utöva yoga på morgonen innan skolan. Det kan vara en bra idé så jag ska nog ta och testa det här någon dag i veckan eller nästa vecka. Pluset i det hela är att yoga finns med på wii fitness som jag ska ta med mig till lägenheten idag, vilken lycka! Jag tänker bli hälsosam. Börja träna mer och tänka på vad jag stoppar i mig, det kan ju inte vara mer än bra :) + Att det säkert bli lättare när man bor alldeles ensam och inte behöver tänka på någon annan. Ännu ett ill plus är att jag vill ha en fina kropp än den jag har, jag vet att det inte är mycket fel på den men man kan alltid förbättra något :)

Men jag har en massa annat att kolla nu för jag ska bli rik ;) nä men här slutar det så hare bäst, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0