borta bäst!

Right. Borta bäst och ja det är så jag tycker. JAG VILL ÅKA TILL KIRUNA EN GÅNG TILL INNAN SOMMAREN ÄR ÖVER, men inte går det.. Vilket skit!

Nä men det är väl roligt att vara hemma också och helst nu när jag har flyttat hemifrån och har en egen lya ;) Ett extra plus blir kanske till slutet av sommaren och det är att min älskade Christian kanske kommer ner till mig :) Blir säkert roligt, saknar honom sååå!


Nu kan jag inte skriva så mycket mer just nu för nu kommer det snart besök hit och jag ska vara barnvakt åt syskonen i någon timme sedan ska jag nog åka till Ljungaverk för att vi ska ha barnkalas imorn och det kan jag ju inte missa + att jag kan hjälpa till att baka, vilken lycka, jepp blev jätte sugen på att baka :D Perfect!

Måste hinna städa lite nu så jag får skriva mer senare! :) puss!



Fånga dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0