back in business

Det var ett tag sen jag bloggade men jag har inte haft någon större lust eller tid för att blogga och iband får även den bästa ta ett break!

Denna låt kan nog förklara en hel del;


När en tornado möter en vulkan..


Beslutångest!
Seriöst så vet jag inte hur jag ska göra. Allt kändes bättre ifrån början men det är från detta läge jag sitter och funderar på varför det blev såhär. Att ändra avståndet gjorde en stor sak av det hela och det finns typ inget kvar. Ska jag fortsätta gå eller ska jag vända mig om? Typiskt!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Yeah!
Annars har inte så mycket hänt egentligen, jag åkte hem till morsan för att släkten var här och så har jag umgåst med dom dom här dagarna och idag åkte dom hem och lite senare idag tänker jag också åka hem och fixa saker, hatar när det inte är i ordning.. Har även kollat efter en tv eftersom att jag inte har någon så det är väl dags att köpa en men då är det dags att börja spara, off hade behövt så mycket! Behöver en ny dator för den delen också, vilket skit! Aja den dagen jag blir rik, den dagen ska jag skaffa allt jag behöver!

Okej, mer om igår. Igår hade vi ett "mini-kalas" för syskonen för att släkten skulle hinna gratta och fira dom, men på lördag blir det riktiga kalaset för dom båda, jag är glad att jag och Josefin föddes i helt olika månader och att dom var så pass länge mellan dom eftersom att jag fick mig ett eget kalas istället för att vi båda skulle dela (y)

Idag är Johanna här och grattar dom men jag längtar bara tills hon ska åka eftersom att jag vill hem! Vill inte vara i sug Ljunga! Aja någon timme till sedan får jag åka. Hade kunnat åka lite tidigare om jag väljer att åka tåg eller buss men nejtack, jag åker hellre bil.

Idag (ifall jag blir ensam hemma) ringer jag nog till farsan för att snacka med honom och kolla om mitt samtal får någon framgång, vilket jag inte tror men jag kan ju alltid hoppas och funkar det så slipper jag bo i en etta, eller jo, fram till jul, men det är ju inte så farligt :) Sedan måste jag ha en massa andra saker och det kan ju vara en bra sak att få hjälpa av farsan för annars lär jag aldrig få det jag vill ha.. + om jag sparar pengar så blir det nog en rolig sommar till nästa år för jag vet redan vart jag vill sommarjobba för den delen sedan kan jag åka på alla festivaler jag vill, alltså Kirunafestivalen, PDOL och kanske LK äntill sedan ser jag ju vad jag har att välja på men nu sitter jag och drömmer igen och det är inte bra, så det är lika att sluta med det på en gång :)

Har kollat in det där med "Zumba-fitness" oCH det är nog en sak jag ska satsa på! :D Jag känner att det är en sak jag verkligen vill ha.

Men just nu har jag inte så mycket att skriva om men ni märker ju när jag slänger in nästa inlägg  för ett till borde det ju bli :) men jag skriver nog först när jag är i lägenheten om jag har tillgång till internet, annars smsbloggar jag, jjaja ni ser ju :) Så hare bäst, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0