5 dagar kvar!

Nu dröjer det inte länge tills jag får nycklarna i handen och kan börja flytta in mina grejer. Vi ska nämligen börja packa ihop allt på söndag för på måndagen blir det att föra allt till lägenheten, under den tiden lär det inte bli så mycket att blogg, finns inget internet i lägenheten, men det ska jag försöka fixa så fort som möjligt :)

Idag är det onsdag och senare idag ska jag umgås med henke och seda ser jag ju vad som händer :) Nu ska jag strax ta och gå upp för att se vad familjen gör och så ser jag ju vad jag ska göra, finns inte så mycket att göra när det inte är bra väder :s

Torsdag blir sedan en ledig dag, tror att jag ska ta och ringa några satmal den dagen och fixa lite för jag behöver nämligen saker till min lägenhet och då måste jag fixa det och jag hoppas att min kära far vill hjälpa mig med minst 2 saker :) Och har jag tur så gör han det.

Sedan på fredag drar jag och resten till sundsvall med husvagnen för att syrran ska spela cup, och vi ska väl kolla på dom som sparkar på en boll, både på fredag och lördag. Ska testa ta med min dator så att jag kan uppdatera er för Örjan har trådlöst internet så jag ska väl låna det :) Och så tror jag att jag kommr hem på lördag kväll och då ska jag packa hela dagen och kanske något mer men det ser jag ju då :)

Men nu ska jag inte sitta här. Så ha det bäst, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0