valborg!

då sitter jag här igen, ska även vara hundvakt över helgen och idag blir det att vara ute hela natten, men jag vet att eiden klarar sig, så det är bara att kämpa sig upp sedan och ut och gå, men det kan ju behövas! :)



blir säkert att sticka till farsan över helgen också, bara sådär för skoj skull.

ojoj-oj vad man är taggad inför kvällen/natten!
känner att det kommer att bli en bra kväll (:

men det som står på min lista nu är;
- gå ut med hunden
- ge den mat
- sminka mig och fixa frillan
- hitta dom rätta kläderna
- få med girlsen
- dra på PARTY!
-
träffa folket
- BARA HA DET BRA!


men jag ska börja med min lista och det var nog den sista inlägget för idag  så nu får ni klara er, puss och kram älskade läser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0