sista för kvällen..

ännu ett inlägg innan jag ska ta kväll!

är rätt trött efter denna dag, men den var värd! :)

imorn blir det att vakna tidigt och dra till staden för att farsan åker till luleå och jag och syrran orkar inte följa med utan vi ska träffa våran mommo :) när jag väl kommer till stan imorn så MÅSTE jag dra till gymmet, med eller utan rebecka gör detsamma, men det är alltid roligare när hon är med :)

det var även en sak till jag tänkte göra men mitt minne är tydligen inte på topp så jag kan tyvärr inte berätta det för er nu..

eller jo, jag ska duscha och sedan slänga på en film och kolla den

men nu ska jag göra mig i ordning för sängen så ha det bäst, sovgott, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0