sista för kvällen..

ja, jag skulle återkomma med ett inlägg innan läggdags :) och här kommer den!

dagen har jag tillbringat med syrran, ellinore och pappa.
vi har varit ute och grillat en sväng, tog inte med mig kameran så det blir inga bilder idag men ni får klara er, dock så blir detta inlägg inte så långt eftersom att jag är rätt trött ;s men lite ska väl gå :)

annars så har det inte varit sådär jätte fint väder men det skulle bli bättre imorn, så det blir en massa skoterkörning, och ska försöka komma ihåg kameran (y) :)

har även kollat/spelat super mario, svin länge sen man ens använde sin nintendo 64 x)
skoj var det iallafall :)

ja snart blir det att dejta kuddarna, alla 3 ;) så mysigt! och kolla en film, och vet precis vilken.

men jag lovar, kameran med imorn (om vi åker ut) och sedan blogga lite längre men nu orkar jag inge mer, men ni kan iallafall få en gammal bild :)


fick bli bilden du föll för!  länge sen, men mycket minnen! SAKNAR


My life is brilliant.

My life is brilliant.
My love is pure.
I saw an angel.
Of that I'm sure.
He smiled at me on the subway.
He was with another woman.
But I won't lose no sleep on that,
'Cause I've got a plan.


and it's true! (;

nä nu sängen, ha det bäst, sovgott, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0