jag vet, jag vet, JAGVET!

jag vet varför sidan har flyttat sig åt vänster!!
bara för att länken "följ mig i bloglovin" är inklistard
men jag kan säg att det inte gör någonting, för den kan lika bra sitta där fastän min sida är flyttad, se det positivt, sidan blir ju ljusare (y)

eller så ser vi ju om jag ledsnar på det och tar bort det men då blir det jobbiga att skriva på typ varje inlägg att man ska följa just min blogg! men jag kan bara säga att jag älskar er, annars är det ju bara min statistik som går uppåt och det gillar jag skarpt! bra jobbat, fortsätt så! ;)

jag ska nog basta iallafall tror jag och bada jacuzzi för jag känner för att slappna av! och det är jag värd + att det är lov och jag har gott om tid. har tillochmed gjort klart min "bostad" tror jag åtminstone :) några tal i matteboken måste också bli av men inte idag eller imorn tro mig, jag är lat ;) men vi har snart nationella i matte så och juste, direkt efter det provet sitter jag i bilen påväg till Umeå! älskade stad med mycket affärer och släkt att hälsa på :)

ojoj, idag blev det visst fler inlägg men det är nog för att dagens aktiviteter är slut förutom att basta och det, men bastun måste ju bli varm först!


Cause shorty is a eenie meenie miney mo lova
Shorty is a eenie meenie miney mo lova
Shorty is a eenie meenie miney mo lova
Shorty is a eenie meenie miney mo lova

låten innanför pannbenet, lite irriterande men det funkar väl :)
den är väl inte sådär jätte dålig heller.



off grabben, jag är inte ditt allt, lär dig det, vi känner knappt varandra och du är inte min typ! leave me alone! vänner okej, mer? nej!! den tid som är kvar tänker jag tillbringa med vännerna och inte binda mig med dig.

det är bara 65 dagar kvar av detta skolterminen, och en massa helger finns framför oss! live your life!

men nu väntar bastun på mig, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0