Hej igen! Nu är jag påväg till luleå. H...

dsc05966 (MMS)

Hej igen! Nu är jag påväg till luleå. Har precis lämnat syrran till bussen och vi tänkte vara förbi anders men han var inte hemma så vi fick ta och sticka mot luleå på engång, men det gör ju inget :) fast det jobbiga är väl att det är 3 timmars resa.. Annars har jag testat ännu en till glass som heter ''golden hazelnut.'' den var god kan jag tala om :) Nu när vi ska till luleå så hoppas jag att vi ska sova på hotell och slippa sova hos någon farsan känner, men man får väl helt enkelt hoppas på det bästa. Och jag hoppas på hotell, en till sak jag också hoppas på är att jag ska hitta en klänning i luleå, men har jag otur så är jag helt ute i fel säsong för att köpa en klänning till skolavslutningen. Men nu ska jag ta det absolut lugnt och prata lite med farsan så ni får klara er nu, så ha det bäst, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0