Godmorgon kära läsare! Nu sitter jag ...

Godmorgon kära läsare! Nu sitter jag i bilen påväg ifrån bjurholm (stället där vi sov) det är ungefär 40 minuter ifrån umeå, men strax är vi där också och det betyder bara en sak; SHOPPING! :-d Annars så snöar det för fullt men det gör inget för om vi har tur så gör det inte det i umeå, fast vi ska ju ändå vara inomhus så det är ju shit the same ;-) En annan sak som är rätt jobbig är den här tjejens son, han ska vara 11 tydligen, men han beter sig som 5(?), skit jobbig iallafall.. Men jag klagar inte, och han ska inte få förstöra min dag! I'm king of the world! ;-) Och farsan sitter och ''visar'' upp sina mobilsvar, SUCK! Undra om vi ska sova hos farbror anders i natt, vilket jag inte tror.. Så det blir väl en till natt på soffan -.- .. Men nu ska jag ta och ordna upp min dag med syster, så ni får klara er. Ha det bäst, puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0