drömmar,

ibland är det bara skönt att drömma sig bort, precis som jag gjorde där ett tag.

får se om man hittar sin "Sune Johansson" som farsan sa att min största kärlek skulle heta, inge fel med namnet men det hade varit roligt om jag hade hittat någon vid det namnet och om det skulle bli som farsan sa.

Jag längtar bort från staden, och helst nu när man vet om att jag har kommit in på skolan jag ville och att en lägenhet nästan är helt fixad. 47dagar kvar och 1timme + minuterna då men de går ändå så fort, och imorn är det bara 46dagar kvar, shit vad tiden går fort.

ett plus till med den skolan var att när jag var på besök där så såg man en hel del jätte snygga killar där och om jag har tur så går åtminstone en del kvar, mums! ;)

redan nu har jag lust att börja inreda. har börjat laga min egen mat också, måste ju lära mig (y) . men eftersom att jag oftast är ensam hemma här på veckorna så lär jag mig en hel del. off ge mig sommar nu! jag vill hem och bort, get rich or die trying (;

Men nu ska jag ta och läsa den där boken, så ni får klara er nu, och förresten, detta var nog den sista för dagen om jag inte kommer smsblogg. men vi ser ju, annars så sovgott, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0